FRASES CON FIRMA

Antón: Estamos aprendendo a facer a asamblea, e o pasado xoves, como estabamos todos moi tranquiliños a profe decidíu que era un bo momento para explicar que nese intre iamos poder contar aos compis o que nos quixeramos, sempre levantando a man e escoitando. Antón levanta a man e a profe dalle a palabra, míranos a todos, levanta os dedos a altura da súa cara e: "1, 2, 3.." (22/9/11) Está claro que non o expliquei ben...
Inés: Falando de que o noso compi Unai tiña varicela, que era unha enfermidade na que saen un montón de graniños, Inés díxonos: " mi mamá también tiene un granito, pero es una espinita.....(quedou pensando) de un pescado!!" (24/10/11) Isto é asociar ideas...
Unai: Estabamos vendo as letras do nome do encargado, pensando palabras que empezaran por esas letras e tocoulle o turno á letra R: "Ri..." Unai queda pensando...e de pronto, dí moi baixiño "ring, ring" levanta a man moi orguioso "TELÉFONO!!!" (14/12/11) Estas relacións infantís sempre sacan unha boa risa...
Andrés: O xoves de Entroido falámavos sobre as cousas que trouxeran para a merendola, e preguntei se trouxeran orellas; "siiiiiii, yo dos!!! (tocándose as orellas)" (16/2/12) Menos mal que ninguén pegoulle un mordisco!!
Diego: Estamos empezando un proxecto de investigación sobre o universo, que arrincou cunha discusión sobre o día, a noite, as estrelas... Así que despois de recoller as ideas previas sobre o tema, íamos a plantexarnos unhas preguntas sobre o que queriamos aprender, ao que Diego contestou moi seguro: "Yo a conducir". (3/10/12) As prioridades están claras!!
Unai: ante unha saída para observar as árbores e recoller algúns froitos do Outono, falabamos na clase sobre os árbores que coñeciamos e os froitos que daban (cun pouco de lío nalgúns momentos). Chegamos ata a mazá e tras a pregunta: de onde sae a mazá? Unai moi convencido: "del frutero!!" (4/10/12) E o leite do brick, lóxicamente!!
Inés: Botándolle unha ollada aos libros sobre o universo do noso recuncho de investigar atopamos un astronauta. Algúns comentaron: "un marciano!!". Candela dixo: "no, no, dentro va un señor"; "si, e como se chama?", ao que Inés contesta: "pues, Manolo!" (4/10/12) Igual non sabemos o nome de todos, pero este chamase Manolo seguro!!
Andrés: Estamos aprendendo cousas novas cada día, e descubrindo as sumas preguntei se sabían que era ese símbolo (+) e Andrés o tiña clarísimo "una cruz de salud!" (27/9/13) Que confusas son as mates!!
Inés: Durante a asemblea comezamos a falar sobre os nosos apelidos, e que era importante saber cales eran os nosos apelidos, así que Inés (Ares) comenta "sí, sí... hay que saberse los apellidos y las rías!! ??? "claro, como la ría de Ares!!" (20/1/14) O que aprendemos cos apelidos...
Bryan: Estabamos preparados para contar o conto "Menestra de monstruos" e preguntei "¿que é unha menestra?" ao que Bryan contestou: "Yo lo sé, es la que manda!!" (12/2/14) Xa quixeran as ministras!!

martes, 26 de noviembre de 2013

Á clase con xornais

Fai uns días estrenamos na clase un novo taller: o obradoiro de lecto-escritura.

Nel empregaremos todo tipo de materiais cos que poidamos ler e escribir, e que poidamos encontrar no noso día a día: xornais, publicidade, catálogos, listas...

Para empezar descobrimos o xornal, un material que está ao noso alcance pero que poucas veces manipulan os pequechos. 

Aprendimos moitas cousas con el: para que sirve, como pasar as follas para non desmontalo, as partes do xornal, que conta distinto tipo de noticias, que ten unha sección de pasatempos, outra con mapas do tempo, outra con cousas da tele...

E empezamos a decatanos das distintas partes que teñen todas, ou case todas, as noticias. E para rematar a primeira sesión cada quen convertiuse en xornalista para inventar o seu primer titular.

  

Hoxe continuamos co obradoiro elaborando a nosa primeira lista, neste caso sobre os nosos xoguetes preferidos, aínda que sabemos que poden ser de moooooitas cousas: nenos, chuches, cumples, a compra, cousas que limpar...

Animádevos a deixar que os nenos manipulen cos obxectos cotías "de maiores", e observen, comparen, lean, escriban... seguro que vos sorprendedes!!

1 comentario:

Iria Lamas dijo...

Que bien!! Se van a convertir en unos grandes lectores, Claudia en casa se dedica a leer todo lo que encuentra por delante en el desayuno por ejemplo la ves leyendo lo que pone en la caja de cereales..... se les ve muy interesados :)